Wolvox CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi

 

WOLVOX CRM (Müşteri İlişkiler Yönetimi) ile müşteri ilişkilerinizi verimli hale getirerek stratejinizi güçlendirin. CRM programımızın kolay ve pratik raporlama sistemi ile karlılığınızı en yüksek seviyeye çıkarın.

CRM Çözümleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşteri memnuniyeti veya yeni müşteri araştırması ve müşteri takibi, yoğun talep gören ürünlerin üretimine ağırlık vermeye imkan sağlamaktadır. CRM programımız ile işleriniz çok daha sistemli ilerlesin.

Bölgesel talebe göre dağıtım planlamasını gerçekleştirerek satışı düşük ürün ve hizmetlere özel çalışma yapılmasına da imkan sağlar.

CRM Çözümleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi), saha satış operasyonlarını takip etmek, kampanyaları ve müşteri görüşmelerini planlayıp memnuniyet ölçümlerini yapmak, randevu, görüşme, teklif, satış ve buna bağlı satış sonrası diğer iş süreçlerini takip etmek isteyen küçük ve büyük tüm işletmelerin kullanabileceği programımızdır.

Kullanım Alanları

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) e önem veren tüm işletmeler için.

İçerdiği Modüller

AKINSOFT WOLVOX CRM Programı , WOLVOX Erp’ nin bir parçasıdır ve tam entegrasyonludur.

Öne Çıkan Özellikler

* Müşteri listesi oluşturarak liste bazında toplu işlem yapabilir,
* Kampanya tanımları oluşturarak kampanya planlamalarını ve sonuçlarını tutar bazında karşılaştırabilir,
* Proje ve satış takip kayıtlarını oluşturarak kampanyalarla ilişkilendirebilir,
* Caller ID desteği ile arayan müşterilerinize hızlı bir şekilde aktivite kaydı açabilir,
* Anket kayıtları oluşturabilir, anket girişleri yapabilir ve anket raporları alabilir,
* Aktivite tipi, destek tipi, bildirim şekli, destek durumu, destek önceliği ve sektör tanımları oluşturabilir,
* Organizer özelliği sayesinde tüm toplantı, randevu, yapılacak iş ve benzeri aktivitelerinizi kayıt edebilir,
* Ajandanızı görüntüleyebilir ve hangi gün ve saatlerde dolu olduğunuzu tek ekran üzerinden izleyebilir,
* Uyarı sistemi sayesinde aktivitelerinizi belirttiğiniz saat öncesinde sesli ve görüntülü uyarı vermesini sağlayabilir,
* Müşterilerinize verdiğiniz teknik destekleri kayıt altında tutabilirsiniz.