Genel Muhasebe Yönetimi

Hesap işleyişlerini, tek düzen hesap planını, yevmiye defteri, büyük defteri, mizanı, envanter işlemlerini takip etmek isteyen tüm işletmelere genel muhasebe programımız ile çözümler sunuyoruz. WOLVOX ERP ve WOLVOX İnsan Kaynakları ile entegreli çalışabilmektedir.

Devamını oku

Ofis & Veri Yönetimi

Adres telefon veya müşteri takibi yapmak isteyen, şirket araçlarının servis, kasko gibi işlemlerinin takibi ile şirket içerisindeki bilgisayarların kayıtlarını, personel yazışma loglarını ve ekran loglarını kontrol altına almak isteyen bütün işletmelere ve ev kullanıcılarına hitap etmektedir.

Devamını oku

İnsan Kaynakları Yönetimi

Personel yönetimi, işe alım ve yerleştirme süreçleri, personel maaş hesaplamaları, giriş/çıkış vb. takip gerektiren konuları tek çatı altında barındırmanızı sağlayan WOLVOX İnsan Kaynakları Programı şirket içi yönetiminizi en doğru ve en sağlıklı şekilde yürütmenizi sağlıyor.

Devamını oku

Wolvox ERP Finans Yönetimi

Ön Muhasebe / Kurumsal Kaynak Planlaması kullanmak isteyen tüm işletmelere hitap etmektedir. İşletmenizin küçük, ortak ölçekli veya büyük olması fark etmeksizin rahatlıkla kullanılabilmesi için kurgulanmış bir alt yapıdadır.

Devamını oku